Шановні Клієнти! Обов’язковою умовою попереднього запису на передноворічний час (15 грудня – 31 грудня) є платне бронювання вашого перебування в нашому салоні краси
Попереднє платне бронювання стимулює наших Клієнтів бути більш відповідальними до процесу відвідування нашого салону краси.
Чому ми просимо оплатити бронювання процедури?
Бувають випадки, коли клієнти записуються на процедури, а потім не приходять, заздалегідь не попередивши про скасування, і не відповідають на наші дзвінки.
При цьому, час майстра вже зайнято на певний період, і іншого клієнта ми записати до цього майстра на цей же час не можемо. Особливо болісно це відчувається, і впливає на роботу нашого салону саме в передноворічний час. Коли бажаючих потрапити в салон набагато більше, ніж годин в добі.
Щоб уникнути неприємних ситуацій, ми просимо вас поставитися з розумінням до того, що під час запису на послугу в передноворічний час вам необхідно зробити платне бронювання послуги – в розмірі вартості обраної послуги, що підтвердить серйозність ваших намірів.
Термін оплати броні
Оплату необхідно внести протягом доби після бронювання. Якщо до дати відвідування менш 2 діб – протягом 2-х годин.
Якщо ж ви не встигли внести передоплату в термін, зазначений вище, то ваш запис буде автоматично скасовано
Оплачуючи бронювання, ви підтверджуєте факт запису на конкретну дату і час, обумовлену з адміністратором по телефону.
Повернення та скасування бронювання
У разі, якщо ви попереджуєте про скасування або перенесення запису більш ніж за 2 (дня) дні до дати бронювання (за яку була внесена передоплата), то ваші кошти повертається вам за документами (чеками), що підтверджує факт внесення оплати або робиться перенесення на іншу дату (не більше 1 разу).
У разі, якщо ви попереджуєте про скасування або перенесення бронювання менш ніж за 2 (два) дні до дати запису, але не менше ніж за 24 години до процедури, за яку була внесена передоплата, то вам надається можливість 1 (один) раз змінити дату і час на будь-які інші вільні час і дату.
У разі, якщо ви попереджуєте про скасування або перенесення запису менш ніж за 24 години до дати запису, за яку була внесена передоплата, то внесена передоплата не повертається і є компенсацією за бронювання за вами конкретного часу, а також витрат на закупівлю витратних матеріалів для вашої послуги.
Незалежно від умов, повернення або перенесення броні можливо при:
- Скасування запису за ініціативою СК «Візантія»
- Зміні часу з ініціативи СК «Візантія»
- Не відбулася послуга через неможливість надати клієнту послугу з вини СК «Візантія»
- Не відбулася послуга через неможливість дістатися до місця надання послуги (аномальні погодні умови)
- А також інші змушені випадку, що сталися з вини СК «Візантія»
Способи повернення коштів
- При онлайн оплаті або через платіжний термінал – на ту ж банківську карту;
- При банківському переказі або безготівковій оплаті – на той же розрахунковий рахунок;
- При оплаті готівкою – лише готівкою в салоні.